Valenii de Munte 31 ian- 4 febr. 2011

Plecam spre Valenii de Munte intr-o dimineata frrrrrrrrriguroasa de iarna…suntem destul de stresati- sau mai degraba parintii si profesorii sunt- dar o sa ne descurcam noi, doar iarna e normal sa fie frig!

Aici profa de engleza incearca sa faca putina liniste dar nu prea reuseste…si asta e doar inceputul :))

..iar aici Teo pare sa spuna: mi s-au lungit urechile de foame!

Doua ora si jumatate trec insa repede si iata-ne la pensiune…ne cazam repede apoi la masa!

Urmeaza doua ore de odihna dupa masa ( dar cine o sa doarma?!) si apoi ne intalnim sa facem engleza…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A doua zi 

 

Dupa ce ne sculam cu greu- de ce oare?- ne ducem repede la micul dejun si apoi la autocar- mergem la Salina Prahova

 

 

 

 

 

Din pacate Salina era inchisa asa ca am schimbat planurile: ne ducam la Muzeul Sarii, dar inainte ne jucam cu niste catelusi gasiti pe aici…care nu par prea nefericiti totusi…cred ca ii hraneste cineva ca prea sunt grasi🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La Muzeu Sarii unde un domn amabil ne-a explicat tot felul de lucruri interesante legate de sare ..apoi ne-am luat o multime de suveniruri care mai de care mai „pietroase” 

 

 

 

In drum spre casa ne-am oprit si la Manastirea Zamfira unde am vazut picturi de Nicolae Grigorescu: http://ro.wikipedia.org/wiki/M%C4%83n%C4%83stirea_Zamfira

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ajunsi acasa mancam de pranz si apoi ne facem siesta in spatele pensiunii unde ne dam in leagane

…iar dupa amiaza ne ducem in parcul din centrul orasului 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Din nou o portie de engleza apoi..la sanius!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A III-a zi

Azi ne-am hotarat sa mergem la Muzeul Nicolae Iorga. Am aflat despre el aici: http://ro.wikipedia.org/wiki/Nicolae_Iorga si am vizitat casa memoriala:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inainte de a pleca spre pensiune ne oprim putin si in parcul din fata Casei memoriale 

 

 

 

 

 

 

 

Urmeaza pranzul, odihna si..engleza…

A IV-a zi 

Azi o sa facem excursii prin imprejurimi, un pic de sanius, urmeaza decernarea diplomelor apoi seara o sa ne pregatim pentru carnaval

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ultima zi…

 

Mereu e trista ultima zi…insa vor urma si alte tabere si poate ne vom mai intalni si ne vom face alti noi prieteni…

…..aici e un calut care a venit in ziua plecarii, sa ne faca sa uitam ca suntem putin tristi cu totii …

 

 

 

 

~ de taberetematice pe Februarie 19, 2011.

3 Răspunsuri to “Valenii de Munte 31 ian- 4 febr. 2011”

  1. AM fost si eu in tabara asta si a fost super! La sanius mi-a placut cel mai mult. Si la carnaval cand ne-am costumat🙂

  2. Cand mai organizati o tabara la Valeni?

Lasă un răspuns

 
