Valenii de Munte 28.11- 1.12. 2009

Iata-ne la drum spre Valenii de Munte.Pentru orice eventualitate , ca sa nu ne plictisim, ne-am luat niste jocuri🙂

Vremea e buna, pacat ca nu ninge, insa noi speram ca poate, poate…am auzit ca anul trecut tot pe vremea asta a fost zapada la Cheia, sa speram ca avem si noi noroc…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aici sunt Maria ( stanga) si Ana ( dreapta) prietene nedespartite, pentru prima oara in tabara…oare o sa le fie dor de cei de-acasa?

 

 

 

 

 

 

 

 

Dupa vreo doua ore si jumatate de mers cu microbuzul iata-ne ajunsi la destinatie..frumoase casutele! Pare un sat de pitici…si ce de loc de joaca! Tocmai bine punem de-o v-ati-ascunselea !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Intre timp- o fi de la aerul asta tare?- ni s-a facut o foame de lup…asa ca hai la masa de pranz, pe urma vedem noi ce mai e de facut…

 

Doamnele ne anunta programul din prima zi: odihna o ora dupa masa, apoi o scurta excursie prin imprejurimi pana se lasa intunericul, apoi activitati in-door: engleza si decupaje pentru Sarbatorile de iarna

 

pacat ca nu se poate fotografia si aerul bun de aici…

 

Aici facem activitati de seara: games ( wordsearch, crossword, songs) si decupaje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

si uite asa a trecut si prima zi…nu inainte insa de povestea dinainte de culcare pe care ne-o citeste Veronica…

..pare interesant ce ne spune ea aici!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A doua zi de dimineata dam o tura pe langa pensiune…sunt o multime de animale aici, pacat ca nu sunt adevarate🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

..un pic de gimnastica de inviorare ca sa ne incepem ziua cu bine

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fuguta acum la micul dejun ..apoi la activitati 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aici avem afisul semnat de noi toti pentru copiii de la Valea Plopului la care ne vom duce dupa amiaza.

Valea Plopului, un loc unde se gasesc copii ce au nevoie de ajutor: http://www.valeaplopului.com/rohome.php. Ne-a facut placere sa ducem acestor copii mai putin norocosi ca noi cate  o jucarie sau cate o carte.

Aici le cantam copiilor iar ei la randul lor ne colinda

 

 

… ca sa ne dezmortim nitel ( era frrrrrrrrrrig!) ne-am urcat pe un deal, fara sa ne dam seama cat de mult noroi este…insa a fost frumos, iar privelistea de sus, superba!

 

..iar in drum spre casa, de atata oboseala, unii din noi au si atipit! ( Andrei nu ar recunoaste in ruptul capului – insa iata dovada!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ajunsi pe inserat, mai avem putin timp pana la cina sa facem niste activitati:

 

 

 

 

 

 

aici ne-am apucat sa decupam cizme pentru bradul de Craciun

 

 

 

 

 

 

Si uite asa s-a terminat si cea de-a doua zi….la culcare acum , nu inainte insa de a asculta povestea ( din aceasta seara nu avem poze…) 

 

 

 

 

 

 

 Cea de-a treia zi a inceput cu aceeasi gimnastica de inviorare, masa, iar apoi cu ora de engleza…am repetat cantece de Craciun, am facut crosswords si am ras….mai ales, am ras…

 

 

 

 

Si pentru ca e o zi superba, ne ducem sa ne jucam in parc…aici am gasit o scena pe care am repetat „Old MacDonald had a farm” si alte cantecele …

cativa trecatori s-au oprit sa ne asculte si chiar ne-au aplaudat

  

 

 

 

 

Dupa masa de pranz – ce foame ni s-a facut dupa toata joaca asta!- ce vom face? Niste activitati iar apoi seara ne pregatim pentru carnaval…unii dintre noi mai trebuie sa isi confectioneze mastile, dar nu pare sa fie o problema asta…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tortul pentru Andrei ca azi e Sf. Andrei

HAPPY ANNIVERSARY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iata ca a venit si ultima zi…. Plecam pe la pranz dupa ce ne aranjam camerele si ne facem bagajele.

Un prim popas la MacDonald’s din Ploiesti, apoi ne indreptam spre gradina zoologica Bucov: http://www.ploiesti.ro/zoo.php

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cam asta a fost tabara din Valeni. Ne-a placut mult insa pacat ca nu a nins…nu-i nimic, poate data viitore…

 

Filmulete din aceasta tabara:

http://www.youtube.com/user/taberetematice#p/u/12/pxzLjG5xRok

http://www.youtube.com/user/taberetematice#p/u/11/65kSHOZ43dE

http://www.youtube.com/user/taberetematice#p/u/10/50wqP17b98g

http://www.youtube.com/user/taberetematice#p/u/9/aHPm1R5RGBU

http://www.youtube.com/user/taberetematice#p/u/8/uekmzQUzrCI

http://www.youtube.com/user/taberetematice#p/u/7/ZPDOEhbhea8

http://www.youtube.com/user/taberetematice#p/u/6/nj4Cv9B6Am0

~ de taberetematice pe Decembrie 8, 2009.

6 Răspunsuri to “Valenii de Munte 28.11- 1.12. 2009”

  1. Am fost si eu in aceasta tabara si a fost cool!

  2. Comentarii ale copiilor din prima zi ( Andrei, Ionut, Antonie, Nastasia)

    – Mie mi-a placut excursia pe munte si cand am completat fisele de limba engleza
    – Mie mi-au placut toate lucrurile
    – Dupa ce am mers cu autocarul am ajuns la pensiune si ne-am cazat. Apoi am mancat, am facut o excursie in imprejurimi, ne-am jucat. Seara am facut putina engleza si Veronica ne-a citit povesti.

  3. Comentarii ale copiilor din a II-a zi:

    – Ne-am trezit dis de dimineata si am facut incalzirea. Ne-am uitat la statuetele care reprezentau animale. Soarele de aur mangaia iarba de smarald. Dupa incalzire ne-am dus sa luam micul dejun. Am mancat paine cu unt si gem ,oua, mezeluri si ceai. Dupa aceea ne-am adunat si am mers in parc. Inainte de masa de pranz am facut niste desene pentru copiii de la valea Plopului. Veronica a decupat niste frunze sa le pictam si alte colaje. Am mai pregatit si niste decoratiuni de Craciun.
    – dupa amiaza a venit microbuzul care ne-a dus la Valea Plopului, unde am vazut copii fara parinti.Ei erau ingrijiti de niste doamne si de un preot cumsecade. Le-am spus niste poezii si cantece si ei ne-au cantat colinde. Le-am daruit si niste jucarii. Am primit ceai de menta de la ei apoi am uracat pe un delusor din apropiere. Sus era o bisericuta de lemn, a fost graoznic pentru unii deoarece ne-am impotmolit rau de tot in noroi! Insa de sus se vedea o privelisste incantatoare. Apoi ne-am intors la pensiune am facut engleza si am lucrat la tot felul de lucruri interesante. Am luat cina si am ascultat povesti

  4. a treia zi

    Ne-am trezit dis de dimineata soarele stralucea plin de prospetime pe seninul cerului, toti eram foarte veseli, Ziua era minunata. Ne-am jucat cu mingea si am alergat in parc. AM facut o mica excursie si am jucat multe jocuri. dupa masa de pranz ne-am odihnit , am facut engleza si ne-am pregatit pentru carnaval. Mi-a placut mult ( Ionut Constantin)

  5. Carnavalul

    Ne-am jucat , ne-a distrat, am fost animale si am dansat. Am fost : printesa, vulpe polara, vidra, galago, panda, koala, tiganca, zana, batman etc ( Andrei Popescu, 7 ani)

  6. am fost si eu in tabara asta si mi-a placut si drept urmare ma mai duc din nou acum in mai! Andrei, 8 ani

Lasă un răspuns

 
